هتل کرون پلازا دیره دبی

معرفی و تصاویر

هتل کرون پلازا دیره دبی (Crowne Plaza Dubai Deira) در منطقه تجاری دیره واقع شده است. این منطقه با وجود مراکز خرید، سرگرمی‌های متنوع، رستوران‌ها و پارک‌های ساحلی، یکی از مقاصد محبوب در میان مسافران است. هتل کرون پلازا دیره دبی در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی مانند برج ساعت دیره و کشتی‌های تفریحی و بازارهای سنتی ادویه و طلا قرار دارد. در نزدیکی این هتل چند ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو وجود دارد و مهمانان می‌توانند با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به سایر مناطق دبی بروند.

هتل کرون پلازا دبی دارای ۳۳۸ اتاق و سوئیت شیک است که دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‎ای و صندوق امانات هستند. در این هتل امکاناتی مانند چند رستوران با غذاهای چینی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی و مکزیکی، مرکز تجاری، باشگاه تناسب اندام، سونا و استخر روباز وجود دارد.

Crowne Plaza Dubai Deira در مقایسه با سایر هتل‎‌های پنج ستاره دبی قیمت کمتری دارد و برای اقامت افرادی که با اهداف تجاری به دبی سفر می‌کنند و زوج‌ها مناسب است.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۵:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

قوانین و مقررات هتل کرون پلازا دیره دبی

قوانین تخت اضافه و کودک:
دریافت تخت اضافه کودک برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است. کودکان ۱۲ سال و بالاتر بزرگسال محسوب می‌شوند و برای اقامت آن‌ها باید هزینه کامل پرداخت شود. بسته به ظرفیت اتاق تخت اضافی با هزینه ارائه می‌شود.
قوانین رزرو و استرداد:
برای آگاهی از قوانین رزرو و استرداد این هتل، باید نوع اتاق و تاریخ دقیق ورود و خروج خود را در سایت بوکینگ وارد و قوانین مربوط به آن را مشاهده کنید.
هزینه‌های جانبی:
شام سفارشی میوه غذای کودک پرس شلوار اتو خدمات خشکشویی خدمات لباسشویی فکس / فتوکپی امکانات برگزاری جلسه ماساژ اسپا